Gazeta Sporturilor

joi, 11 noiembrie 2010

Catalin Botezatu poate sa faca sex cu o mana la spate

Intalnit ieri seara intr-un club de swingeri din Baia Mare, unde membrii redactiei Trombon au primit bilete la tratament, Catalin Botezatu ne-a facut cateva dezvaluiri 110% senzationale, incepand prin a se lauda ca poate face sex cu o mana la spate si sfarsind prin a ne demonstra-o.

Catalin, pe care apropiatii, printre care mai nou ne numaram si noi il striga (sau mai degraba ii soptesc umed si lasciv in ureche) Bote - cu accent pe o, s-a remarcat prin abilitatile sale rar intalnite. Bote, desi nu pare, arata chiar bine, cu toate ca peste 3 saptamani isi serbeaza a 59-a aniversare.

"Haideti sa va arat cum se danseaza rumba in 4 labe", a urlat animalic celebrul designer, dupa ce le-a oferit tuturor celor prezenti (un numar par), cate o sticla de Feteasca de 4 ani. Cu toate ca unii vecini ( invidiosi si impotenti ) ai localului au chemat politia, acest lucru s-a transformat intr-un avantaj pentru participantii la nostima agapa, pentru ca din fericire echipajul care a sosit in urma sesizarii era compus dintr-o pereche extrem de draguta, iar catusele au facut deliciul restului fierbinte al serii.

Probabil ca barmanul, Hansel, a descris cel mai bine cum a iesit petrecerea: "Aaaahhh! Cu totii, acum... minim, am zis ! Cu bikinelu' in cap, tovarasa deputat, uraaa ! Si acum... jooos patrafiruuuuu, preasfintiteeee !".
Dupa ce ne-am despartit prieteni pe vecie de Bote si ne-am intors in camerele de la hotel, am realizat ca am uitat la Bote unul din microfoanele noastre uriase, de teren (le stiti-din acelea cu puf pe ele). Nu ne intrebati ce-am facut cu el, pentru ca foarte probabil veti afla din tabloide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu