Gazeta Sporturilor

marți, 2 noiembrie 2010

Vro' doua bancuri...

Intr-un spital din Somalia un pacient cheama asistenta:
-Sora, vino repede, un paianjan!!
Asistenta:
-Da, vin acum!
A doua oara
-Sora, un painjan!
-Ce, nu poti sa mai astepti?Stai si tu oleaca.
A treia oara se aude un strigat disperat:
-Unde ma duci, bestie?!

O furnica trece pe sub un elefant si asta se balega chiar peste ea. Dupa vreo doua ore iese furnica de sub balega si zice:
-Fir-ar al dracului, m-a nimerit chiar in ochi!!!

Un pescar dadea la undita intr-un loc unde pescuitul era interzis. Un paznic se apropie de el si-i zice:
- Trebuie sa platiti amenda, aici pescuitul e interzis!
- Eu nu pescuiesc, ii fac doar baie ramei asteia! zice pescarul ridicand batul din apa.
- Amenda tot trebuie sa platesti. Rama nu are slip pe ea si asta nu e plaja de nudisti...

Aviz pe usa unui cabinet medical:"Nu bem flori si bomboane."

Un politist da tarcoale unui bar, unde se cam consuma mult alcool, inscopul de a prinde cativa soferi piliti. Un client al barului iese, se
impiedica si incepe sa isi caute cheile cam vreo cinci minute. Dupa ce
le-a gasit, se taraste si le incearca la vreo patru, cinci masini pana
ce o gaseste pe a lui. Pana ce a ajuns in masina toti ceilalti s-au
carat. Politistul il asteapta bucuros sa iasa in strada. Evident il
opreste
pe sofer, ii pune fiola si stupoare 0,00 alcool. Politistul complet
buimac. Soferul in schimb ii spune:
- In seara asta eu am fost momeala...

In Rai Sf Petru vrea sa constriasca un gard si organizeaza o licitatie.la licitatie se prezinta un rus, un neamt si un roman.
Rusul se ofera sa faca gardul pt 5000 de $;si-i explica sf petru:4000 dau pe materiale si 1000 e castigul meu.
neamtul:eu sub 7000 nu-l pot face;5000 dau pe materiale si 2000 iau manopera pt ca-i lucru nemtesc.
romanul:eu ti-l rezolv la 25000!sf petru revoltat:cum chiar atata!?da cum ai calculat?romanul i-i explica:10000 eu 10000 tu si 5000 i-i dam la rus sa faca gardu!

Dimineata, in drum spre serviciu, un evreu vede in statia de tramvai un domn bine facut si foarte bine imbracat. Prezenta lui il intriga, asa ca se gandeste: un domn astfel imbracat nu se duce la serviciu la aceasta ora a diminetii. Daca nu se duce, inseamna ca vine. De unde poate veni in zori de zi un domn astfel imbracat decat de la o dama. Un domn bine vine de la o dama bine. La noi in cartier sunt trei dame bine: Natasa, care-i insa plecata la Leningrad , Rashela, dar de la ea vin chiar eu, si sotia mea. Sotia mea are trei amanti: directorul ei (firesc), directorul meu (normal) si un oarecare domn Abramovici.
- Buna dimineata, domnule Abramovici!
- Buna dimineata. Dar de unde ma cunoasteti?
- Simpla deductie...












Doi soti iau cina intr-un restaurant elegant. 
La un moment dat apare o tanara foarte sexy care il saluta pe sot intr-un mod foarte intim.
Sotia il intreaba pe acesta:
  -Cine e tipa asta obraznica?
  -Amanta mea, ii raspunde sotul...
  -Nu ti-e rusine?? Sa stii ca imi iau lucrurile si plec la mama!
  -Foarte bine, ii raspunde sotul, dar sa stii ca atunci adio shopping la Milano, ski in Alpi si croaziere pe Mediterana!
Sotii mananca in tacere, iar peste o vreme, intra in local prietenul familiei, la brat cu o tanara blonda, sexy si foarte eleganta.
  -Cine-i tipa cu care este amicul tau?, intreaba sotia.
  -Amanta lui.
Dupa cateva minute de reflectie,sotia exclama:
  -A noastra-i mai frumoasa!!...

Intra Gigi Becali intr-o discoteca. O fata super se apropie de el si îl întreaba dulce :
- Dansati ?
Becali:
- Nu fa, asa merg eu, bagami-as pula'n ma-ta si'n Dan Voiculescu !!!

Doua puli intra intr-o banca si spun:
-Mainile sus, acesta este un jaf!!
In timp ce bagau banii in saci, intra un vibrator pe usa, la care o pula se uita la cealalta si zice: ai sa-mi bag pula...Robocop!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu