Gazeta Sporturilor

miercuri, 22 decembrie 2010

Bancuri

    Onomastice...
O tipă şi un tip stăteau de vorbă. Ea se prezintă:
-Ma cheamă Carmen
-Ce nume frumos, mama dumneavoastră a avut inspiraţie când vi l-a dat!
-Nu, mi l-am dat singură, pentru ca îmi plac maşinile si barbaţii....Car.....Men.
Curioasă, ea întreabă:

-Dar pe tine cum te cheamă?
-Beerfuck!

                               La restaurant

Chelnerul către o doamnă:
- Aţi observat ca sotul dumneavoastră a căzut sub masa?
-Te înşeli dragă, soţul meu tocmai acum a intrat pe uşă...


                               ???
În fata gradiniţei se plimba de vreo 10 minute un bărbat.
Educatoarea: Aşteptati un copil?
-Nu doamnă, aşa sunt eu, gras...

 
                                Sandalele minune
Un cuplu era in vacanţa în Pakistan.
La un moment dat, fiind la cumparături, au intrat într-un mic magazin de sandale.
Din interior au auzit pe cineva cu accent pakistanez zicând:
- Am niste sandale speciale de care voi doi sunt sigur ca aţi fi interesaţi. Cu ele se poate face sex salbatic, cum face o mare camilă a deşertului.

 Sotia era fascinată de relatarea pakistanezului, dar soţul ei simţea că nu are nevoie neaparată de ele, considerându-se un maestru al sexului.
-   Cum ar putea nişte sandale să îmi măreasca potenţa ?
Pakistanezul a replicat :
- De ce nu le incerci şi vezi de unul singur ?
  Imediat ce şi le-a pus în picioare, privirea lui a devenit sălbatică.  Era ceva ce sotia lui nu mai văzuse de mulţi ani - putere sexuală pură. Cât ai clipi din ochi, soţul l-a împins pe pakistanez, l-a aruncat pe masă şi a început să traga cu nerăbdare de pantalonii tipului.
În tot acest timp pakistanezul zbiera, cât îl ţinea gura :
- LE-AI PUS INVERS !! LE-AI PUS INVERS !!
 
                               Rectificare

Un  urs  la  farmacie:                                                                
- 50 de prezervative vă rog!
Doi iepuri în spatele lui râdeau de se prăpădeau.  
Ursul îi vede şi se întoarce către farmacist:                          
- Ba nu, daţi-mi 52!



                                Efectele alcoolului la animale
 Ursul, lupul si mãgarul la cârcima din pãdure:
- O sticlã de votca! ceru ursul.
- O sticlã?! se mirarã ceilalţi doi.
-Da, mãi bãieţi! Am o treabã cu o ursoaicã şi vreau sã nu  fiu prea tare!
- O sticlã de votcã! ceru şi lupul.
- O sticlã?! se mirarã ceilalţi doi.
- Da, mãi bãieti! Am o treabã cu o lupoaicã si vreau sã fiu tare!
- O cinzeacã de votcã! ceru mãgarul.
- Numai o cincizeacã?! se mirarã ceilalţi doi.
- Mãi băieţi, eu sculã am, beau doar ca sã-mi sclipească ochii...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu