Gazeta Sporturilor

miercuri, 24 noiembrie 2010

Cateva bancuri...

” Iubitul: – Iubito, ai fost alaturi de mine la prima gripa!
Iubita: – Da, iubitule, doar stii ca te iubesc!
Iubitul: – Iubito, ai fost alaturi de mine, la acel groaznic accident de masina
Iubita: – Da, ingeras, doar tin la tine atat de mult!
Iubitul: – Pisicuto, ai fost alaturi de mine cand mi-au murit parintii…
Iubita: – Da, iubi’!
Iubitul (zbierand): – Mortii ma-tii, imi porti ghinion!”

 Intr-o noapte, la spital, o asistenta blonda il scoala pe pacientul care dormea un somn adanc si ii spune:
-Treziti-va, am uitat sa va dau somniferul!

 Daca este sa ne ghidam dupa reclame, in Romania populatia are trei mari probleme: matreata, cariile si menstruatiile…

Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa. Intr-un tirziu soseste, si este luat la intrebari:
- Unde ai stat pana la ora aceasta?
- Tata, azi mi-am pierdut virginitatea.
- Extraordinar! Aseaza-te sa bem un pahar pentru acest eveniment!
- Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez!

Franta. Un magazin. O doamna timp de mai bine de o ora isi alege o palarie. Vanzatorul ii aduce palarii tot mai multe si mai multe. In sfarsit doamna se hotaraste si spune:
- Cred ca o iau pe aceasta. Va rog sa o impachetati. Vanzatorul, tacut, pune palaria intr-o cutie.
- Cat trebuie sa achit?
- Nimic, doamna. Ati venit cu ea.


Seara, Ion si Maria se pregatesc de culcare. Ion iese afara sa se usureze. Se intoarce peste citeva minute cu pantalonii uzi. Maria il intreaba:
- Ploua?
- Nu, bate vintul.

Medicul deseneaza o linie si apoi il intreaba pe nebun:
-Ce va sugereaza asta?
-Femei goale…
Mai deseneaza un cerc si iar:
-Dar asta ce va sugereaza?
-Femei goale…
Mai deseneaza un patrat:
-Ce va sugereaza asta?
-Femei goale…
Psihiatrul lasa jos creionul din mana si zice:
-Vad ca aveti o idee fixa cu femei goale:
-EU am o idee fixa? Dar cine a desenat aici toate obscenitatile astea?


Un tip intra intr-un magazin si o intreaba pe vanzatoare:
- Aveti vopsea de oua? La care vanzatoarea se uita cu atentie la el, il masoara din cap pana-n picioare, ii zambeste si ii raspunde:
- Dichisitule!

Doi purici au castigat la LOTO 6 din 49.
- Tu ce ai de gand sa faci cu banii castigati? intreaba unul dintre ei.
- In primul rand, imi cumpar un caine numai al meu…

O mama isi dojeneste fiul:
- Aha, deci in Spania nu vrei sa te duci, in Italia nu vrei sa te duci, fotbal nu stii sa joci, manele nu vrei sacanti……. ……Bina ma, atunci da la facultate…….sa ajungem de rasul blocului!

Un politai sta pe marginea drumului, vede o masina care calca linia
continua si o opreste.
Soferul coboara geamul si intreaba:
- Cat?
- 500.000
- Cu prezervativ sau fara?

Dragii mosului vor mai urma si alte bancuri.Tineti aproape !!!

Un comentariu: